woensdag 8 juni 2011

Yellow / Black Dots half



Het originele idee was eigenlijk dat ik half om half zou doen. Geel met zwarte dots en zwart met een ander motiefje. Toen mijn stempelkunsten weer eens niet zo super waren, had ik besloten er niet meer verder mee te gaan. Met als gevolg nu eigenlijk een half afgemaakte mani.


Als het stempelen goed was gegaan, had ik het een stuk leuker gevonden!

De volgende keer toch maar met mijn dottingtool aan de slag ;-)

Ik gebruik dit blogje eigenlijk ook als een soort van 'archief' van mijn mani's, vandaar dat de (vele ? ) mislukte mani's er ook op komen te staan :-)




Wat heb ik gebruikt:

Gosh - Base / Top Coat (01)
Catrice - Bye, Bye Birdy! (510)
Essence - Nail Art Stampy Polish ; Stamp Me! Black (002)
Seche Vite Topcoat
Konad Image Plate M79
Scotch Tape

Detail Konad Image Plate M79



Gosh - Base / Top Coat (01)
Catrice - Bye, Bye Birdy! (510)
Essence - Nail Art Stampy Polish ; Stamp Me! Black (002)
Seche Vite Topcoat
Konad Image Plate M79
Scotch Tape

5 opmerkingen: