donderdag 23 juni 2011

Italian shopping


Wat doe je als je in Italië bent?


Shoppen! *

Alsof dat in Nederland of online niet kan...
Ik wilde eigenlijk heel graag OPI of China Glaze zien te scoren, maar helaas heb ik dat niet kunnen vinden. Ik heb wel 18 andere nagellakjes gescoord, waar ik heel blij mee ben!


De 1e winkel waar ik ben geslaagd, is de Kiko in Verona. Terwijl de verkoopsters "ahh bellissima, bambini" riepen over mijn lieve Quinty en mijn man buiten rondkeek voor wat mooie foto's te schieten, keek ik mijn ogen uit bij het zien van alle nagellak! Halleluja! Ik ben nog maar een leek in dit soort winkels... Mijn hart sloeg spontaan een slag over en bijna alle lakjes zijn vastgehouden.

En dan moet je gaan kiezen... 

Van links naar rechts
Kiko 231
Kiko 234
Kiko 261
Kiko 298
Kiko 341

De 2e winkel was een parfumerie, genaamd La Gardenia Beauty. Hier verkochten ze vanalles en zag ik voor het eerst in mijn leven Chanel en Dior nagellak. Ik geloofde nooit dat ze zo duur waren als wat ik op internet had gelezen... Maar dat blijkt dus wel degelijk zo te zijn!

Van links naar rechts:
Pupa 700
Debby Colorplay 113
Deborah 836
Deborah 838
Deborah 837
Debby Colorplay 114

De laatste winkel waar ik ben geslaagd, was de Douglas. Ik was al eerder ergens anders de Douglas binnengelopen en er zat niks voor mij tussen. Totdat manlief zei dat de nagellak hier wel heel goedkoop was en ik beter toch maar eens moest kijken. Er stond een grabbelbak met lakjes voor maar €3!


Van links naar rechts:
Deborah Stardust 26
Merkloos 104
Merkloos 121
Merkloos 47
Merkloos 64
Merkloos 34
Merkloos 60

Wat een geluk had ik trouwens bij de laatste 2 winkels! De nagellak bij La Gardenia Beauty had een lagere prijs dan op het kaartje stond, en daarnaast ook nog eens 15% korting. Bij Douglas bleken de nagellakjes helemaal geen €3 per stuk te kosten, maar slechts €1,50 !

Mijn man vroeg zich af of ik ooit had vermeld dat ik mijn nagellakjes op zijn nagels mag testen. Hij wilde toch een eervolle vermelding op mijn blog, dus bij deze!
Het is alleen jammer dat ik er nooit een foto van mag maken...

* en natuurlijk vakantie :-)


37 opmerkingen:

  1. Leuke lakjes geshopt
    Kiki lijkt helemaal geweldig te zijn als ik sommige blogs moet geloven ;)
    Benieuwd welke creaties eruit komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a really good article.
    ---
    apply baixar mobogenie online free and applybaixar facebook and apply baixar facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This article is really fantastic and thanks for sharing the valuable post.
    Signature:
    facebook entrar iniciar sesion gratis - Sitio Oficial iniciado sesión en Facebook lengua española. facebook entrar rápido, facebook iniciar sesion en tu cuenta de entrar facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for sharing this quality information with us. I really enjoyed reading.
    Signature:
    download baixar facebook movel, Facebook movel, baixar facebook. Facebook chat, baixar whatsapp, fazer o download baixar whatsapp gratis para Android, iPhone. Últimas Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing this quality information with us. I really enjoyed reading. I think I need it.
    Games for girls|
    Kizi 1|
    Kizi 2

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a wonderful post. I enjoyed the information lot. I will bookmark this page.
    happy wheels
    super mario bros
    pacman
    agario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for sharing the information. It is very useful for my future. keep sharing
    Kizi 123|
    Friv 234|
    Friv

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for sharing the information. It is very useful for my future. keep sharing
    Kizi 123|
    Friv 234|
    Friv

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for your great article friend, i get new information, new ideas to do somethings, i hope you will share again, i keep waiting for next post, thanks.
    Friv 4
    Kizi 3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like the flash and free games. Here is one of my favorite games today.
    Friv 10

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice read. Very good post for fun and some time pass. Thanks for sharing.
    Friv 10

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You need to kill time, you need entertainment. Refer to our website. hope you get the most comfort.
    Thanks you for sharing!
    Yepi
    Kizi
    Friv
    Friv Games

    BeantwoordenVerwijderen
  13. You are stressed and tired, you need entertainment. Refer to our website. hope you get the most comfortable.
    Kizi 4

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You are stressed and tired, you need entertainment. Refer to our website. hope you get the most comfortable.
    Kizi 4

    BeantwoordenVerwijderen
  15. you'd have time to look these kids active. Please visit our website and let us play the game interesting.
    Thanks for sharing !
    Friv 10
    Kizi 10
    Yepi 2

    BeantwoordenVerwijderen
  16. you'd have time to look these kids active. Please visit our website and let us play the game interesting.
    Thanks for sharing !
    Friv 10
    Kizi 10
    Yepi 2

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You need to kill time, you'd have time to look these kids active. Refer to our website. Hope you get the most comfort.
    Thanks for sharing !
    Friv 5
    Kizi 1
    Yepi 3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. New attractive game . I will play it every day
    Friv|
    Friv 2

    BeantwoordenVerwijderen
  19. When you're tired, you want to relax after a stressful working hours, you need to have time to take care of the kids active.
    Please visit our website and play exciting flash games.Thanks you for sharing!
    Friv 4

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Play the Best Free Games! We've picked out the racing games, cooking games, candy crush, games shooting, fashion games, ...
    Thanks for sharing !
    Kizi 200
    Friv 1
    Y88
    Y9

    BeantwoordenVerwijderen
  21. invites you to play games for a chance to win cars Corolla Altis car


    Friv Games
    Kizi 100
    Games2Win
    Kizi 5

    BeantwoordenVerwijderen
  22. You want to relax after a stressful working hours. Refer to our website. hope you get the most comfort.
    Thanks for sharing !
    Friv 100
    Friv 8
    Friv 2

    BeantwoordenVerwijderen
  23. You want to relax after a stressful working hours. Refer to our website. Hope you get the most comfort.
    Thanks for sharing !
    GirlsGoGames
    Kizi 100
    Frvi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. You need to have time to take care of the kids active. Please visit our website and play exciting flash games.
    Thanks you for sharing!
    Games2Girls
    Kizi 1000
    Frin
    Friv 3

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thanks for sharing the information. It is very useful for my future. keep sharing. Can you play more games at: Friv10000 | Kizi | happy wheels

    BeantwoordenVerwijderen
  26. The blog or and best that is extremely useful to keep I can share the ideas. Age Of War 2
    Big Farm | Slitherio | Tank Trouble
    Of the future as this is really what I was looking for, I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    Happy Wheels | Goodgeme Empire | Slither.io

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Thanks for sharing this good stuff! Keep up the great work, we look forward to reading more from you in the future!
    Friv 100

    BeantwoordenVerwijderen
  28. You want to relax after a stressful working hours. Refer to our website. Hope you get the most comfort.
    Thanks for sharing !
    GirlsGoGames
    Kizi 100
    Frvi
    gold Miner 2
    unfair Mario 2
    cubefield 2
    tanki Online 2

    Friv Games
    Y2
    Friv 200

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Friv 2017 is new flash games which are expected to be the best Friv 4 games to play. You can find all game Friv 4 school free in Friv 2017 and Friv 4 School .
    Friv 2017
    Tủ nấu cơm
    máy làm Ðá
    friv 2018
    friv 4
    friv 4 school
    friv for school
    friv

    BeantwoordenVerwijderen