donderdag 23 juni 2011

Italian shopping


Wat doe je als je in Italië bent?


Shoppen! *

Alsof dat in Nederland of online niet kan...
Ik wilde eigenlijk heel graag OPI of China Glaze zien te scoren, maar helaas heb ik dat niet kunnen vinden. Ik heb wel 18 andere nagellakjes gescoord, waar ik heel blij mee ben!


De 1e winkel waar ik ben geslaagd, is de Kiko in Verona. Terwijl de verkoopsters "ahh bellissima, bambini" riepen over mijn lieve Quinty en mijn man buiten rondkeek voor wat mooie foto's te schieten, keek ik mijn ogen uit bij het zien van alle nagellak! Halleluja! Ik ben nog maar een leek in dit soort winkels... Mijn hart sloeg spontaan een slag over en bijna alle lakjes zijn vastgehouden.

En dan moet je gaan kiezen... 

Van links naar rechts
Kiko 231
Kiko 234
Kiko 261
Kiko 298
Kiko 341

De 2e winkel was een parfumerie, genaamd La Gardenia Beauty. Hier verkochten ze vanalles en zag ik voor het eerst in mijn leven Chanel en Dior nagellak. Ik geloofde nooit dat ze zo duur waren als wat ik op internet had gelezen... Maar dat blijkt dus wel degelijk zo te zijn!

Van links naar rechts:
Pupa 700
Debby Colorplay 113
Deborah 836
Deborah 838
Deborah 837
Debby Colorplay 114

De laatste winkel waar ik ben geslaagd, was de Douglas. Ik was al eerder ergens anders de Douglas binnengelopen en er zat niks voor mij tussen. Totdat manlief zei dat de nagellak hier wel heel goedkoop was en ik beter toch maar eens moest kijken. Er stond een grabbelbak met lakjes voor maar €3!


Van links naar rechts:
Deborah Stardust 26
Merkloos 104
Merkloos 121
Merkloos 47
Merkloos 64
Merkloos 34
Merkloos 60

Wat een geluk had ik trouwens bij de laatste 2 winkels! De nagellak bij La Gardenia Beauty had een lagere prijs dan op het kaartje stond, en daarnaast ook nog eens 15% korting. Bij Douglas bleken de nagellakjes helemaal geen €3 per stuk te kosten, maar slechts €1,50 !

Mijn man vroeg zich af of ik ooit had vermeld dat ik mijn nagellakjes op zijn nagels mag testen. Hij wilde toch een eervolle vermelding op mijn blog, dus bij deze!
Het is alleen jammer dat ik er nooit een foto van mag maken...

* en natuurlijk vakantie :-)


10 opmerkingen:

  1. Leuke lakjes geshopt
    Kiki lijkt helemaal geweldig te zijn als ik sommige blogs moet geloven ;)
    Benieuwd welke creaties eruit komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a really good article.
    ---
    apply baixar mobogenie online free and applybaixar facebook and apply baixar facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a wonderful post. I enjoyed the information lot. I will bookmark this page.
    happy wheels
    super mario bros
    pacman
    agario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for sharing the information. It is very useful for my future. keep sharing. Can you play more games at: Friv10000 | Kizi | happy wheels

    BeantwoordenVerwijderen