zaterdag 25 juni 2011

How dirt becomes nice


Afgelopen week een groenig / bruinig / army kleurtje opgehad, opgevrolijkt met groene glitters / flakies. Ik ben er nog steeds niet over uit wat het nu precies is...


Het weer was zo grijs nadat we zulk prachtig weer hadden gehad in Italië, dat ik toe was aan iets druilerigs.

Ik heb diverse foto's gemaakt, om de kleur zo goed mogelijk op de foto te krijgen, maar ook om de glitters / soort van flakies goed er op te krijgen. Het is lastig te fotograferen!







Wat heb ik gebruikt:


Gosh - Base / Topcoat (01)
Merkloos Douglas - 121
Deborah - 837
Seche Vite


Quinty wilde wel eens zien wat mama aan het doen was

6 opmerkingen:

  1. Pretty! I don't wear green enough, I should wear it more :)
    Hx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kleurtje dat groen heb hem laatst nog in me handen gehad en prima voor druilerig weer toch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love green polishes!

    I nominated you for the Sunshine Award - details are on my blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i really love that shade of green!
    xx

    http://nanakkii.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for that information you article. i really glad to find this website and Keep on posting!
    ---
    i like play games juegos de | juegos.com | juegos juegos

    BeantwoordenVerwijderen